Τα αερομόλογα του Λιλλήκα

Thursday 29 November 2012


Ενδιαφέρει με πολλά η πρόταση του Λιλλήκα. Οι προτάσεις κατακρίβειαν. Έχουν εναν ενδιαφέρον. Η μια να δόκει μετοχες τζαι η άλλη να πουλήσει το μισό οικόπεδο.  Τουλάχιστον εν προτωποριακή. Επροσπάθησα να μάθω που τζείνους που ‘καταλάβουν’ αν στέκει η κουβεντα αλλά οι μεν λαλούν στέκει οι δε ότι εν στεκει αλλά κανένας ενεξερεν να μου εξηγήσει.

Γιαυτό αποφάσισα να κάμω δικούς μου υπολογισμούς. Εν έχω καμια πείρα ή ειδίκευση αλλά εβαρέθηκα τες λαφαζανιές τζαι εννα το δώ που μονος μου. Αν κάμνω λάθος να μου το πείτε αλλά να μου πείτε τζαι τι εν το σωστό.

Το λοιπον. Εν ξέρω πόσα πάει το αέριο αλλά ώσα εδηλώσαν ως τωρά το οικόπεδο 12 μετά το κόστος  ανόρυξης εκμετάλλευσης τζαι μίζων  θα μας φκάλει 60 δις. Θα αρκέψουμεν ας πουμε σε 4 χρόνια. Τζαι θα το φκάλουμεν ούλλο σε 20???? χρόνια.  Με τους υπολογισμούς μου τούτο σημαίνει ότι το οικόπεδο αξίζει σήμερα 20δις περίπου. (13% discount για να στρογγυλεχω τα δις).  Τούτο μπορεί να γινεί εάν γίνουν οι υποδομές για την ανόρυξη και διάθεση τζαι εάν αποδειχθούν ότι υπάρχουν τα 5, 6, 7, 8 δις κυβικά πόδια αέριο.

Πρόβλημα πρώτον: ενεν αποδεδειγμένο ότι τα έχουμε τζαι εν έχουμε τες υποδομές.

Πρόβλημα δεύτερον: οι μετόχοι/επενδυτές για να το πιάσουν τωρα (πιάνουν το?) σημαίνει ότι εννα έσιει πολλά ρίσκα. Δηλαδή εννα θελουν υπολογίζω 15% return. Δηλαδή θα πρέπει να διούμεν ας πούμεν ‘τόκους’ 3 δις.  ( αν πιάμεν το δανειο των 10 δις παλε εννα διουμε 3 δις τόκους) αλλά εν θα έχουμε όρους. Το χρέος εν θα είναι  170%.

Πρόβλημα τρίτο: Αν το πουλήσουμε πιάνουμεν τα λεφτά τζαι επενδυουμεν τα όπως λαλεί ο Λιλλήκας. Νομίζω εν έιει πρόβλημα. Εκτός της δυσκολίας να έβρουμε αγοραστή. Της τουρκίας πουλούμεν της το?

Πρόβλημα τέταρτο: . Το αέριο ενεν εθνικός πλούτος? Δηλαδή πουλούμεν τον τωρά τζαι ύστερα γοράζουμεν αέριο? Τζαι συνεχίζουμεν να έχουμε το πιο ακιβό ρευμα της ευρώπης? Με τα σκαμπανεβάσματα της τιμής του αερίου στο χρηματηστηριο?

Το αέριο εν δώρο θεου. Αλλά εν τζαι κατάρα θεού. Κόψετε τες μαλακίες τζαι προσέχετε τι θα κάμετε με το αέριο. Το αέριο εν ο πιό εύκολος λόγος για μιαν εισβολή στη κύπρο. Ακούετε σας πελλό.

Υ.Γ. Τουτα ούλλα για να πληρώσουμε το χρέος των τραπεζών που επενδυσαν για ομόλογα? Ενεν πιό εύκολο να ξεχωρισουμε τα μη εξυπηρετουμενα δάνεια σε μια ‘κακή’ τράπεζα, να ξεχωρίσουν οι επενδυτικές  τράπεζες που τες παραδοσιακές τζαι να αρκέψουμε σιγά σιγά να βίσκουμε τα πατήματα μας?

Η παχυά αγελάδα εκατάντησεν να τρώει σούσσι, εγίνηκεν υπέρβαρη τζαι εν έσωνεν άλλο. 

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Είμαι ακόμη νέος. Πιστεύω αστείος. Κάποτε Γελοίος. Εκτος από τη μάνα μου κανείς δε με θυμάται σε τούτο το τρομακτικό ταξίδι του Χαμού. Είμαι αντικοινωνικός. Αφού διαβάσατε για εμένα, δεν θα με γνωρίσετε ποτέ.

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP